نتایج مسابقات اسمکدان
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
نتایج مسابقات اسمکدان
نوشته شده در چهار شنبه 15 مهر 1394
بازدید : 1356
نویسنده : صادق

Friday Night Smackdown

( صدای تم سانگ کریس جریکو به صدا درامد ، کریس جریکو با بو شدید تماشاگران وارد سالن شد )

( جریکو از سالن وارد رینگ شد و میکروفون را در دست گرفت )

کریس جریکو :

کره ی زمین یک توپ کوچیکه و همه ی انسانها بالای اون توپ میدوئن اما متاسفانه گاهی بعضی انسان ها اشتباهی راهو میرن و به مسیر ادم هایی که دارن راهو درست میرن برخورد میکنن و سدی میشن واسه ادمهای درستکار اما همه ما میدونیم حق انسان درستکاره و نه حقه اون آدمی که یهویی سر راه سبز شده ولــــــــــــــــــــــــی چیزی که مهمه اون انسانهای حواس پرت با پررویی تمام به انسانهای درستکار دستور میدن تا اون آدم بره کنار تا اون راهو ادامه بده ! !

بری وایت تو از جمله همون آدمهایی تو راهو بد اومدی و به من خوردی اما تو باید اجازه بدی تا من از مسیرم رد شم نه اینکه انتظار داشته باشی من بهت ببازم و بهت اجازه بدم تا اون راهو ادامه بدی و تو باید از من تشکر کنی چون من دارم راه درستو بهت نشون میدم اما تو با نادانی تمام انکار میکنی و این چیزیه که منو عصبی کرده!! تو از من مسابقه استیل کیج خواستی و مردم تو رو تشویق کردن ولی مردم باید یک چیزی رو به یاد بیارن و اونم اینه که کریر مرد خوبتون اونجا تو اون قفس مربع شکل تموم شد ......به این زودی خدمات اون مردو به فراموشی سپردین؟؟؟ اون بخاطر تک تک شما حاظر شد تا به خاطر اون مرد به ظاهر وحشتناک بره اما الان شما دارین اونو تشویق میکنید واقعا این بی انصافیه قطعا اگه خوده دنیل برایان بود حقو به من میداد.

( تماشاگران جریکو را بو کردند )

بری وایت فکر مسابقه استیل کیج رو از ذهنت بیرون کن چون داغ دله مردم رو دوباره زنده میکنی البته این تماشاگرا واسه من مهم نیست من پهن بار اینا نمیکنم اما واسه خودت میگم واسه موقعیتت واسه تشویق هایی که داری میشنوی ولی با مسابقه استیل کیج همون بو های همیشگی رو میشنوی تو همیشه مردم واست مهم نبود و وقتی نبود اینو به همهمون اثبات کردی اما حالا که براشون احترام قائلی باید اینو اثبات کنی و مسابقه اسنیل کیجو فراموش کنی اصلا اگه نطره منو میخوای کلا کمربند سنگین وزنو از ذهنت دور کن چون وای تو جی قهرمان این کمربنده و تا سه ماه دیگه رکورد این کمربندم ازآن من میشه تو باید باور کنی که من قهرمان نصف کمربند های پی پرویو من شدم اما تو فقط این کمربندو داشتی که با حضور من اون دوران بی ارزش ترین دوران معرفی میشه ... من دوست ندارم در حد سه ثانیه ...

( چراغ های سالن خاموش شد ، تماشاگران تشویق شدیدی کردند )

( تصویر پیراهن جریکو در ابتدای سالن به نمایش درامد ) ( جمله " دنیا در دستان منه " بارها در سالن پخش شد )

 ( تصویر بری وایت در تلویزیون سالن به نمایش درامد )

بری وایت :

Keep in mind what they believe...Keep in mind what they believe

Come out of the darkness...Into the light

( کریس جریکو در حالیکه ترسیده بود به تلوزیون سالن نگاه می کرد ، صدای خنده های بری وایت در سالن پخش شد )

...

( تلویزیون سالن روشن شد ، جریکو برگشت )

( بری وایت پشت سر جریکو ایستاده بوذ )

( بری وایت به سمت جریکو دوید و کلوزلاین سنگینی به او وارد کرد ، جریکو نقش بر زمین شد )

( تماشاگران به شدت بری وایت را تشویق کردند )

( جریکو به سمت طناب رینگ رفت و قصد داشت فرار کنه ، بری وایت جریکو را گرفت ، سپس او را بلند کرد و سیسترابیگل رو روی او انجام داد )

بری وایت :

ايستاده مردن بهتر از زانو زده زيستن است. قفس استیل کیج ، جایگاهی است که من تخصص ویژه ای درش دارم. یک بار آندرتیکر ، یک بار رندی اورتون و یک بار هم دنیل براین رو این قفس به تاریکی سپردم. و حالا...نوبت به کریس جریکوئه...ایستاده مردن بهتر از زانو زده زیستن است.

( پرومو در حالیکه تم سانگ بری وایت زده شده بود و بری وایت بالای سر جریکو نشسته بود به اتمام رسید )

مسابقه اول

روسف vs زک رایدر

( در نهایت روسف با اجرای سابمیشن موفق به شکست زک رایدر شد )

برنده مسابقه: روسف ( 300+ سکه ) و (1+ رنک در پاوررنکینگ )

.:: تبلیغات شوء اسمکدان::.


Normal Match

رایبک vs جان سینا

درامد مسابقه: 300 سکه


Main Event

رندی اورتون و باتیستا vs رومن رینز و مارک هنری

درامد مسابقه: نفری 300 سکه

مسابقه دوم

ریتید سوئیچ vs نویل و سزارو

( زنگ شروع مسابقه به صدا درامد ، ابتدا نویل و کریشن درگیری را شروع کردند )

3 دقیقه بعد...

( ممنتوم دست تیم ریتید سوئیچ بود ) ( کریشن سوپلکس سنگینی روی سزارو انجام داد ، سزارو نقش بر زمین شد )

( کریشن به بالای رینگ رفت و قصد داشت از بالای رینگ به روی سزارو بپره )

( سزارو کم کم بلند شد )

( کریشن از بالای رینگ به روی سزارو پرید )

...2...1

( سزارو در شماره 2 کیک اوت کرد )

( کریشن با ادج تگ کرد ، سزارو سعی کرد با نویل تگ کنه اما ادج مانع او شد )

( ادج سزارو را بلند کرد ، سپس ddt رو روی او انجام داد ) ( ادج گوشه رینگ ایستاد و آماده انجام اسپیر شد )

( سزارو در حال بلند شدن بود ، ادج به سمت سزارو دوید و قصد داشت اسپیر رو روی او انجام بده )

( ناگهان سزارو ادج را به بالا پرتاب کرد و آپرکات رو روی او انجام داد ، تماشاگران به شدت سزارو را تشویق کردند )

( ادج نقش بر زمین شد )

( سزارو بلافاصله با نویل تگ کرد ، نویل به بالای رینگ رفت )

( سپس فینیشر خودش رو روی ادج انجام داد )

3...2...1

برنده مسابقه: سزارو و نویل ( 500+ سکه ) و (2+ رنک در پاوررنکینگ )

بعد از اتمام مسابقه:

( سزارو و نویل به سرعت رینگ را ترک کردند و در خارج از رینگ خوشحالی کردند )

( کریشن و ادج از باختشان عصبانی بودند ) ( پرومو در حالیکه تم سانگ نویل زده شده بود به اتمام رسید )

مسابقه سوم

آلبرتو دلریو vs سین کارا

( در نهایت دلریو با اجرای سابمیشن موفق به شکست سین کارا شد )

برنده مسابقه: آلبرتو دلریو ( 300+ سکه ) و (1+ رنک در پاوررنکینگ )

( صدای تم سانگ دالف زیگلر به صدا درامد ، دالف زیگلر با تشویق تماشاگران با کمربند us وارد سالن شد )

( سپس از سالن وارد رینگ شد و میکروفون را در دست گرفت )

دالف زیگلر :

نمیدونم از کجا شروع کنم.اول از حسادت بچه گانه ی دین امبروز شروع میشه که عنوان قهرمانی یو اس رو میخواست و منم چلنجش رو پذیرفتم و مثه یه مرد باهاش مسابقه دادم و مقابلش پیروز شدم ماجرا ظاهرا تموم شده بود که در شب بعد وقتی که بیگ ای در حال شکست خوردن از من بود دین امبروز در مسابقه من دخالت کرد و باعث باخت من شد ... بعدش در مسابقه ی تگ تیم ماندی نایت راو بعد از پیروزی شیرین من و سث بیگ ای ثابت کرد که با من مشکل داره و بیشتر از همه چیز ثابت کرد که مثه یه بچه جنبه ی باخت نداره و به من حمله کرد...من بار ها بارها بارها ثابت کردم که از دین بهترم و چندبار شکستش دادم...

پس باید بگم جواب چلنج دین امبروز برای تایتل یو اس یه نه بزرگه من هیچوقت چلنج اون رو نمیپذیرم .اگر قانونی به قضیه نگاه کنیم اون یک بار چلنجر بود و شکست خورد و هیچوقت تا من نخوام نمیتونه مسابقه ای مقابل من داشته باشه ...هرگز. و اما بیگ ای باید بدونه که اگه بخواد به مسخره بازیاش ادامه بده جواب سخت و دندون شکنی بهش میدم که همیشه ازم بترسه
هنوز انقد بیچاره نشدم که بیگ ای که یک استار درجه 3 هم نیست بیاد و مقابل من قرار بگیره
اون حتی برای درگیری تمرینی هم برای من مناسب نیست
...

( صدای تم سانگ دین امبروز به صدا درامد ، دین امبروز با بو تماشاگران وارد سالن شد ) 

( سپس از سالن وارد رینگ شد و میکروفون را در دست گرفت ) 

دین امبروز :

زیگلر. تو کشتی گیر با استعدادی هستی ولی خوشبختانه من از تو با استعدادترم. شاید قهرمانی نداشته باشم ولی بزرگترین استوری پی پر ویو من رو در تاریخ با دشیلد رقم زدم من خیانتی به رینز و رولینز کردم که در تاریخ از یاد هیچ کس نمیره. من بزرگترین ، سخت ترین و دردناک ترین مسابقه رو در رسلمنیا 2 انجام دادم...مسابقه ای که میخواستم داخلش سث رولینز رو آتیش بزنم.پس بدون اون دین امبروز هنوز نمرده و من در سامرسلم ، مراعات تورو کردم. اگه چلینج من رو قبول نکنی ، نشون میدی که بیشتر از اونی که فکرشو میکردم از من وحشت داری.

تو باید برای بار دوم مقابل من در نایت آف چمپیونز مسابقه بدی. نگران از دست دادن کمربندت هم نباش من به تو قول میدم بعد از نایت اف چمپیونز که بازنده از رینگ خارج میشی ، به تو یک حق ریمچ میدم. چه بخوای و چه نخوای ، من و تو در نایت آف چمپیونز مقابل هم قرار میگیریم. و از صحبت هات مشخصه که از ترس و وحشت نمیخوای چلینج من رو قبول کنی...بهتره اینو توی گوشت فرو کنی که...

( دین امبروز در حین حرف زدن صحبت هایش را قطع کرد و با میکروفون ضربه سنگینی به سر دالف زیگلر زد )

( زیگلر نقش بر زمین شد )

( زیگلر کم کم در حال بلند شدن بود ) 

( دین امبروز ضربه کلوزلاین سنگینی به زیگلر وارد کرد ) ( تماشاگران دین امبروز را بو کردند )

( امبروز زیگلر را بلند کرد و او را تهدید به شکست کرد ) ( سپس از گردن زیگلر گرفت و قصد داشت فینیشر خودش رو روی او انجام بده )

( زیگلر امبروز را به عقب هل داد )

( سپس دراپ کیک رو روی او اجرا کرد ، امبروز نقش بر زمین شد )

( زیگلر قصد داشت به امبروز حمله کنه ، دین امبروز رینگ را ترک کرد و به سمت خروجی سالن رفت )

( زیگلر کمربند us را برداشت و آنرا بالا گرفت )

( پرومو در حالیکه تم سانگ دالف زیگلر زده شده بود و دین امبروز ابتدای سالن به او نگاه می کرد به اتمام رسید )


مسابقه چهارم

جان سینا vs رایبک

( زنگ شروع مسابقه به صدا درامد ، جان سینا و رایبک درگیری را شروع کردند )

4 دقیقه بعد...

( جان سینا سوپلکس سنگینی روی رایبک اجرا کرد ، سپس به بالای رینگ رفت و قصد داشت از بالای رینگ به روی رایبک بپره )

( رایبک بلند شد )

( جان سینا پرید ، رایبک در حین پریدن جان سینا را گرفت ، سپس سینا را روی شانه هایش انداخت و قصد داشت شل شاک رو روی او انجام بده )

( سینا چند ضربه آرنج به سر رایبک وارد کرد و خلاص شد )

( سینا به سمت رایبک دوید )

( اسپـــیر از رایبک !! ) ( سینا نقش بر زمین شد ) 

( رایبک آماده انجام شل شاک روی جان سینا شد ، جان سینا کم کم در حال بلند شدن بود )

( تماشاگران شعار Lets Go Cena را دادند )

( رایبک سینا را بلند کرد و قصد داشت شل شاک رو روی او انجام بده )

( سینا بدل کرد )

( سپس رایبک را بلند کرد و قصد داشت AA رو روی او اجرا کنه ، ناگهان بیگشو وارد رینگ شد و در حالیکه سینا رایبک را بلند کرده بود بیگ رایت هند رو روی او انجام داد )

( سینا نقش بر زمین شد )

برنده مسابقه: جان سینا ( با dq )

بعد از اتمام مسابقه: 

( جان سینا کم کم در حال بلند شدن بود ، بیگشو به سمت جان سینا رفت )

( جان سینا بلند شد و به سمت بیگشو رفت )

( بیگ رایت هند از بیگشو بر روی جان سینا !! ) ( جان سینا نقش بر زمین شد )

( رایبک بلند شد و به سمت بیگشو دوید و قصد داشت به او حمله کنه )

( بیگشو از گردن رایبک گرفت و گردن او را قشار داد )

( سپس چکسلم رو روی رایبک اجرا کرد ، رایبک نقش بر زمین شد ) ( تماشاگران بیگشو را تشویق کردند )

( بیگشو کمربند بین قاره ای را برداشت و بالا گرفت )

( پرومو در حالیکه تم سانگ بیگشو زده شده بود به اتمام رسید )

.:: تبلیغات پی پر ویو نایت آف چمپیونز ::.


Steel Cage Match

World Heavyweight Championship

کریس جریکو vs بری وایت سر کمربند سنگین وزن جهان

درامد مسابقه: 2500 سکه + کمربند سنگین وزن جهان

Main Event

رندی اورتون و باتیستا vs رومن رینز و مارک هنری

( زنگ شروع مسابقه به صدا درامد ، ابتدا رندی اورتون و مارک هنری درگیری را شروع کردند )

( هنری اورتون را به گوشه رینگ کوبید ، سپس ضربات مشت پشت سر هم به او وارد کرد )

2 دقیقه بعد...

( مارک هنری سوپلکس سنگینی روی اورتون انجام داد )

( سپس اورتون را بلند کرد و سابمیشن سنگینی روی کمر او انجام داد ، اورتون با حمایت تماشاگران چند ضربه ارنج به هنری زد و از سابمیشن او خلاص شد )

( سپس دراپ کیک رو روی هنری اجرا کرد ، هنری نقش بر زمین شد )

( مارک هنری به سمت رومن رینز رفت و قصد داشت با او تگ کنه ، رومن رینز دستش را عقب کشید و با هنری تگ نکرد )

( اورتون هنری را پشت طناب های رینگ برد )

( سپس ddt مخصوص خودش رو روی او انجام داد ، مارک هنری نقش بر زمین شد )

( رندی اورتون از تماشاگران برای انجام Rko تشویق خواست ، تماشاگران رندی اورتون را تشویق کردند )

( اورتون آماده انجام Rko روی هنری شد ، ناگهان باتیستا با اورتون تگ کرد )

( باتیستا وارد رینگ شد ، اورتون با باتیستا فیس تو فیس شد ، داور مسابقه از اورتون خواست که پشت طناب های رینگ بایسته )

( رومن رینز نیز با مارک هنری تگ کرد ، رینز و باتیستا ضربات مشت پشت سر هم به یکدیگر وارد کردند )

( باتیستا رینز را به گوشه رینگ کوبید ، سپس به سمت او دوید )

( رومن رینز باتیستا را با ضربه لگد دور کرد ، سپس به سمت باتیستا دوید و قصد داشت سوپر من پانچ رو روی او اجرا کنه )

( باتیستا جاخالی داد )

( سپس به سمت رومن رینز دوید و اسپـــــــــیر رو روی او انجام داد )

 ( باتیستا آماده انجام باتیستا بمب روی رومن رینز شد ، ناگهان رومن رینز بلند شد و سوپر من پانچ رو روی باتیستا اجرا کرد )

( رومن رینز گوشه رینگ ایستاد و آماده انجام اسپیر شد )

( ناگهان مارک هنری با رومن رینز تگ کرد ، هنری وارد رینگ شد ) ( رومن رینز به شدت عصبانی شد ، سپس هنری را به عقب هل داد )

( مارک هنری سعی کرد رومن رینز رو آروم کنه ، رومن رینز مجدد هنری را به عقب هل داد )

( مارک هنری عصبانی شد )

( سپس ضربه مشت محکمی به صورت رومن رینز وارد کرد ، رومن رینز نقش بر زمین شد )

( باتیستا اسپاین باستر رو روی مارک هنری اجرا کرد )

( سپس آماده انجام باتیستا بمب روی هنری شد ، رندی اورتون وارد رینگ شد و باتیستا را از رینگ بیرون انداخت )


( سپس Rko رو روی مارک هنری اجرا کرد ) ( داور مسابقه ، مسابقه را dq اعلام کرد )

برنده مسابقه: مارک هنری و رومن رینز ( با dq )

بعد از اتمام مسابقه:

( باتیستا از باخت مسابقه به شدت عصبانی شد ، سپس وارد رینگ شد و به رندی اورتون اعتراض کرد )

( اورتون سعی کرد باتیستا را آروم کنه ، باتیستا متقاعد نشد )


( سپس رندی اورتون Rko رو روی باتیستا اجرا کرد !! ) باتیستا نقش بر زمین شد )

( رندی اورتون کمربند myppv را برداشت و قصد داشت رینگ رو ترک کنه ، ناگهان رومن رینز اورتون را برگرداند و ضربه مشت محکمی به سر او وارد کرد )

( اورتون نقش بر زمین شد )

( رومن رینز اورتون را بلند کرد و قصد داشت سوپلکس رو روی او انجام بده )

( اورتون بدل کرد )


( سپس Rko رو روی رومن رینز اجرا کرد !! )

( اورتون کمربند myppv را برداشت و قصد داشت رینگ رو ترک کنه ، پائل هیمن وارد رینگ شد و کنار رومن رینز نشست )

( تماشاگران از اورتون Rko را خواستند ! ) ( پائل هیمن ترسید و از اورتون خواهش کرد که این کار رو انجام نده )

( اورتون به پائل هیمن خندید ، سپس از گردن او گرفت و او را بلند کرد )


( Rko از اورتون بر روی پائل هیمن !!! )

( تماشاگران به شدت اورتون را تشوق کردند )


( پرومو در حالیکه تم سانگ رندی اورتون زده شده بود و اورتون بالای رینگ ایستاده بود به اتمام رسید )

مهم ترین اتفاقات :

ثبت مسابقه استیل کیج بین کریس جریکو و بری وایت سر کمربند سنگین وزن در نایت آف چمپیونز

ثبت مسابقه بین دین امبروز و دالف زیگلر سر کمربند us در نایت آف چمپیونز

نویل و سزارو با ریتید سوئیچ دشمن شدند

پایان شوء اسمکدان

 



:: موضوعات مرتبط: اسمکدان , ,



مطالب مرتبط با این پست
.